עורך דין תעבורה בתל אביב

עורך דין תעבורה בתל אביב נדרש לא רק לבקיאות יוצאת דופן בחוק ובפסיקה, אלא גם למיומנות אישית יוצאת דופן, שמאפשרת להעריך את סיכויי הצלחת ניהול התיק ולשמור על האינטרסים האישיים של לקוחותיו ככל האפשר.

3 פרמטרים שקובעים את איכותו של עורך הדין לתעבורה

האם משרד עורך דין תעבורה בתל אביב יעניק לכם תוצאה משפטית טובה יותר או שמא השיקול לא צריך להיות גאוגרפי?

נהגים רבים תוהים, איזה משרד עורך דין תעבורה כדאי לשכור.

זוהי אכן שאלה טובה.

נקדים ונאמר, כי לפני ששוכרים את שירותיו של עורך דין תעבורה בתל אביב או בכל מקום אחר ברחבי הארץ, חשוב לבחון האם עורך דין לענייני תעבורה הינו מומחה בתחום התעבורה והינו מקצוען ומנוסה בתחומו.

שנית, חשוב לבחון האם עורך דין תעבורה יעניק לכם את השירות באופן ספציפי וייחודי מבלי להיחשב במשרדו 'עוד תיק'.

שלישית, על עורך דין תעבורה להיות יצירתי ו'לחשוב מחוץ לקופסא'. בתחום התעבורה ישנו אין סוף מקום ליצירתיות ואסור לו לשקוט על השמרים.

3 מדדים אלו, הינם בעיני מדדים חשובים ביותר, שכן עורך דין שאיננו יכול לענות לשאלותיכם או לתכנן את קו ההגנה האופטימלי בזמן שאתם שרויים במתח ובחוסר ודאות בנוגע לרישיון הנהיגה, איננו בהכרח הגורם המקצועי שמביא לתוצאה משפטית מיטבית ומשביעה רצון.

חשוב לציין כי נהגים לעתים יכולים להוסיף מידע חשוב לעבירה המיוחסת להם, שמשפיעה על מצב התיק מקצה לקצה. לכן עורך הדין נדרש גם להיות לאוזן קשבת ללקוחותיו, להתחקות אחר פעולותיהם בעת שביצעו את העבירה לכאורה ולקבוע את האסטרטגיה המתאימה לתיק מבלי לפגוע באינטרסים האישיים של מיוצגיו.

כיצד בוחרים עורך דין תעבורה?

האם כדאי לשכור שירותיו של עורך דין תעבורה בתל אביב או במקום מגוריו של הנהג?

במקרים שבהם מקום מגורי הנהג, מרוחק ממשרדו של עורך דין תעבורה, הדבר אינו אמור להוות שיקול מכריע.

זאת משום שהנהגים אינם חייבים לפקוד את משרדו של עורך הדין יום-יום ויכולים להסתפק רק בביקור ראשוני ובחתימה על ייפוי כוח, לעתים יידרשו רק לעוד ביקור נוסף.

ישנם גם תיקי תעבורה רבים בהם נוכחותו של המיוצג איננה נדרשת, כך שעורך הדין מופיע בשמו בבית המשפט ומעדכן באופן שוטף על התקדמות התיק.

ככל שישנו צורך בהופעה לדיון, עורך הדין נדרש לעדכן על כך את לקוחותיו מראש כך שאין מיקום משרדו משפיע על ההחלטה, אלא רק המיקום שבו מנוהל תיק התעבורה ושיוכו למחוז הרלוונטי.

מעבר לאמור, עורך דין תעבורה בתל אביב או בכל מקום אחר ברחבי הארץ, לרוב מוצא עצמו פוקד את כל בתי המשפט לתעבורה.

לעיתים מוצא את עצמו מופיע בבית המשפט בעיר צפת, בחדרה ובאשדוד ואף באותו היום.

בחירת עורך הדין לתעבורה לפי מיקום העבירה

האם כדאי לשכור את שירותיו של עורך דין תעבורה בתל אביב, ככל שמשרדו מצוי סמוך לאזור שבו בוצעה העבירה?

עורך דין מיומן ועתיר ניסיון אמור להכיר היטב את בתי המשפט השונים לענייני תעבורה, אך גם את לשכות התביעות השונות ולעתים גם פקידים, פרקליטים וכמובן שופטי בתי המשפט לתעבורה.

אין כל ספק שעורך דין בתל אביב יהיה כתובת אידיאלית עבור מי שמיוחסת להם עבירת תעבורה במחוז זה, שכן ההיכרות שלו עם הנפשות הפועלות היא גבוהה במיוחד.

יחד עם זאת, גם כאשר עורך דין זה מייצג בערים אחרות שאינן תל אביב, הוא מחזיק בהיכרות גבוהה עם המערכת כולה ויודע להביא מניסיונו וכישוריו כדי להשפיע לטובה על התיק.

ולכן, אין זה מעלה או מוריד מבחירת עורך הדין האם מיקום ביצוע העבירה הינו בצפון או בדרום למשל, שעה שמשרד עורך הדין מצוי בתל אביב. אך כן יתכן ששכר טרחתו של עורך הדין יכלול נסיעות לבית המשפט.

חשוב לציין כי זהו שיקול מינורי, כאשר עורך דין תעבורה המומחה בתחום, בדרך כלל מוזיל עבורכם (אם לא מבטל לחלוטין) את הקנס הכספי שיבחר בית המשפט להשית או מקצר משמעותית את זמן הפסילה אותו אתם אמורים לבצע.

ואם הגעתם עד לכאן:

בין אם מדובר באי ציות לתמרור, בין אם בשלילה כתוצאה מנקודות ובין אם בצפי לענישה חמורה עקב תאונת דרכים שתוצאותיה קשות, אין להתפשר על שירותיו של עו"ד תעבורה מקצועי ביותר, שלתחושתכם יילחם עבורכם במקצוענות אך יישאר קשוב ואמפתי ויהיה מסוגל להביא את התיק לתוצאה הטובה ביותר.

אם אתם סוברים שעורך הדין עמו נפגשתם ושוחחתם הוא אכן כזה, תוכלו לאחר מכן לדון בשיקולים הגיאוגרפיים, כמובן אם יש צורך בקרבתה תדירה יותר למשרדו בהתאם לנסיבות.

משרדי מייצג, מייעץ ומלווה נהגים כבר מעל 15 שנים ונחשב למומחה בולט בתחומי המכון הרפואי לבטיחות בדרכים, תאונות דרכים, תיקי נהיגה בשכרות ופסילות רישיון במשרד הרישוי.

ניתן לפנות אלינו לייעוץ בכל עת, ללא קשר למיקום העבירה או מיקומו של בית המשפט לתעבורה בו התיק יתנהל ולקבל מאיתנו מענה משפטי מקצועי, מסור ונחוש.

השירות המשפטי שלנו ניתן בכל לשכות משרד הרישוי, יחידות התנועה, התביעות, בתי המשפט והמכון הרפואי ברחבי הארץ ללא הבדל. צרו עמנו קשר וניפגש בהקדם.

שתפו:

Picture of עורכת דין דנה דוד
עורכת דין דנה דוד

למשרדינו ניסיון עשיר ביצוג נאשמים בתחום התעבורה בעבירות כגון נהיגה בשכרות, נהיגה בפסילה תאונות קטלניות, ייצוג מקיף בועדת ערר של המכון הרפואי לבטיחות בדרכים ועוד.

פתח וואטסאפ
נשמח לעזור!
היי,
איך אפשר לסייע?
 

 

 
דילוג לתוכן