עורך דין תעבורה מומלץ

עורך דין תעבורה מומלץ, הינו דבר די מבוקש בשנים האחרונות, העניין נובע מהסיבה כי נהגים רבים מוצאים עצמם מואשמים בעבירות להן המחוקק קבע עונשי מינימום קשים כמו עבירה של נהיגה בשכרות לה קבע המחוקק עונש מינימום של שנתיים פסילה ואף יותר.
אולם, לפני שנשכור את שירותיו של עורך דין לתעבורה, חשוב שנדע מה אנו מחפשים על מנת להגיע לזיכוי מלא או לתוצאה מיטבית אחרת.

מיהו עורך דין תעבורה מומלץ ?

ישנם כמה עקרונות שעלינו להקפיד שיהיו בקרב עורך דין תעבורה שאנו בוחרים לעצמנו. ראשית עורך דין תעבורה, צריך להיות קשוב לצורכי הלקוח. ישנם לקוחות אשר מעוניינים בתוצאה מאד מסוימת ואלמלא שיתפו את עורך הדין ו/או עורך הדין לא היה קשוב לבקשותיהם, תוצאת התיק לעיתים לא תהיה לשביעות רצונם, אלא רק לשביעות רצונו של עורך הדין.
שנית, על עורך דין תעבורה להיות יצירתי ולחשוב מחוץ לקופסא. בעבירות תעבורה יש מקום ליצירתיות רבה ואלמלא חשיבה יצירתית, תוצאת התיק יכולה להיות כושלת.
שלישית , על עורך דין תעבורה מומלץ להיות מקצועי ולדעת היטב לפענח תיקי תעבורה, להיות בקיא ביותר בדין הפלילי ובכל הכרוך סביב חוקי התעבורה ונהלי לשכות התביעה. מקצועיות יכולה להפוך תיק תעבורה מקצה אחד למשנהו.

מבחינת מחיר

לעיתים, עורך דין תעבורה מומלץ מבחינת מחיר יכול להציע מחיר מאד מפתה, אולם חשוב לבחון האם המחיר כולל את ניהול כל ההליך והאם הוא מתכוון לנהל את כל התיק או שמא לחתור להסדר טיעון באמצעות פגישה אחת עם לשכת התביעות.
לעיתים הזול הוא היקר ביותר ותיקים אשר יכולים להסתיים בזיכוי מלא, מסתיימים בהסדר טיעון סביר. חשוב לבחון האם עורך דין תעבורה מומלץ מבחינת מחיר, יבחר שלא להלחם את מלחמתנו עד הסוף מכיון שהתיק 'לא שווה לא כלכלית'.

לפי מקום גאוגרפי

שיקול גאוגרפי בהחלטה שכזו בדרך כלל נעשה כאשר מדובר בעבירה קלה ביותר. אולם, כאשר מדובר בעבירה ברף בינוני עד גבוהה, ברוב התיקים, למעט פגישה או שתיים אצל עורך הדין, לא נצטרך להתייצב במשרדו.
בנוסף, עורך דין תעבורה לרוב מתרוצץ ברחבי הארץ ועל כן הנהג לא תמיד יאלץ לגמוע קילומטרים רבים עד למקום המצאו.

על פי שמועות

עורך דין תעבורה מומלץ על פי שמועות , לא תמיד יתאים לצרכינו האישיים. הליכה אחר העדר , הינה בעייתית ואינה מתאימה לכל אחד. כלומר, ישנם נהגים אשר צריכים תשומת לב אישית יותר וישנם נהגים אשר צריכים, כי בעל המשרד עצמו יטפל אישית בתיקם.
עורך דין תעבורה מומלץ על פי שמועות, לא תמיד יתן את המענה הזה. בנוסף, חשוב לבחון האם אופי עבודתו של עורך הדין מתאים לנו. למשל, האם מתאים לנו משרד שהינו כ'פס יצור' או משרד בוטיק אשר מנתח כל תיק ותיק על מנת להגיע לתוצאה הטובה ביותר עבורנו ולא המהירה ביותר עבורו.

על פי אינטואיציה

בסופו של יום, הנהג צריך שיהיה לו חיבור עם עורך הדין על מנת לתת בו את מבטחיו. יש לציין כי בתיקי תעבורה - חירותו, רשיונו ופרנסתנו מונחים על הכף ואם לא נחוש בטחון עם האדם אשר אמור לשמור עלינו – אנו בבעיה.

לסיכום, פגישה ראשונית הינה בדרך כלל ללא עלות ועל כן, חשוב להשקיע זמן מועט לקיים פגישה זו על מנת להבין את סיכויינו וסיכוננו בתיק וכן לקבל מעט מידע חשוב באשר להליך העומד בפנינו.

אם בפגישה זו נחוש בטוחים באדם העמוד מולנו ונרגיש כי הדאגה כעת עוברת מאיתנו אל כתפיו של עורך הדין, ככל הנראה זה עורך הדין שעלינו לשכור.

סעו בזהירות.

האמור לעיל אינו מהווה חוו"ד משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי ובכל מקרה יש להוועץ עם עורך דין לדיני התעבורה.

שתפו:

עורכת דין דנה דוד
עורכת דין דנה דוד

למשרדינו ניסיון עשיר ביצוג נאשמים בתחום התעבורה בעבירות כגון נהיגה בשכרות, נהיגה בפסילה תאונות קטלניות, ייצוג מקיף בועדת ערר של המכון הרפואי לבטיחות בדרכים ועוד.

פתח וואטסאפ
נשמח לעזור!
היי,
איך אפשר לסייע?
 

 

 
דילוג לתוכן